Audiente Primar Luni, Viceprimar Miercuri si Secretar Joi de la  09:00-12:00

    Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrative

    RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (1)

    Model-raspuns-negativ.docx -

     

    Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ..... ....... .... ....... ........ 

    Sediul/Adresa ...... ..... ...... ..... ...... ...... ........ 

    Data ..... ....... ........

     

    Stimate domnule/Stimată doamnă ............................................., 

    Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. ................ din data de .................. am primit un răspuns negativ, la data de .................................., într-o scrisoare semnată de ............................................................................. (completaţi numele respectivului funcţionar)

    Documentele de interes public solicitate erau următoarele:

    ........... ............ ............... ............. ............. ........ .................... ............ ................ ........... .......... ........ .................. .............. ......... ......... ........... ...... ....... ......... ............... ........... .......... ......... .......... ......... ........ ......... .............. ......... ....... ........ ....... ...... ...... ..... .... ...... ..... ..... ............. ....... ............ .................. ....... ........ ............ ............. ....... ...... ....... ........ .......... ......... ..... ....... ........ .......

    Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: ...................... .......... ......... ................. .......... ................ ................... ..................

    Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.

    Vă mulţumesc pentru solicitudine,

    ..................................

    (semnătura petentului)

    Numele şi adresa petentului ..............................

    Adresa ...................................................

    Telefon ..................................................

    Fax ......................................................

     

     

    RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (2)

    Model-lipsa-raspuns.docx -

     

    Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ............................... 

    Sediul/Adresa ..... ....... ....... .... ...... ...... ......

    Data ..... .... ......... 

     

    Stimate domnule/Stimată doamnă .............................................,

    Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. ............. din data de ................ nu am primit informaţiile solicitate în termenul legal, stabilit de lege. Documentele de interes public solicitate erau următoarele: ..... ........ ........... ....... ... .... ..... ............ ...... ..... ...... ..... .... ...... ..... .................. ............... ............. ............. ........ .................... ............ ................ ........... .......... ........ .................. .............. ......... ......... ........... ...... ....... ......... ............... ........... .......... ......... .......... ......... ........ ......... .............. ......... ....... ........ ....... ...... ...... ..... .... ...... ..... ..... ............. ....... ............ .................. ....... ........ ............ ............. ....... ...... ....... ........ .......... ......... ..... ....... ........ .......

    Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: ............................................... ..... ...... ...... ..... ....... ....... ..... .... ....... .... ...... ...... .......

    Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.

    Vă mulţumesc pentru solicitudine,

    ...................................

    (semnătura petentului)

    Numele şi adresa petentului .......................

    Adresa ............................................

    Telefon ...........................................

    Fax ...............................................

    Detalii contact ale autorității

    Denumire: Primaria Bordei Verde

    Sediu: Bordei Verde, Strada principala nr 33, Jud. Braila

    Telefon: 0239 696 088

    Email: secretariat@primariabordeiverde.ro, primaria.bordeiverde@yahoo.com

     Mulţumesc în numele locuitorilor,

    Vizitatorilor din ţară şi străinătate, pentru că aţi avut curiozitatea şi dorinţa de a afla cât mai multe despre noi, gândindu-vă poate că veţi descoperi oportunităţi de afaceri de orice natură, să sperăm că vă vor îndemna să investiţi în comuna noastră, asigurându-vă cu responsabilitate de existenţa unei administraţii publice locale deschise şi transparente.

    Cu siguranţă în urma informaţiilor primite, veţi găsi măcar un lucru care vă va capta atenţia şi dorinţa de a cunoaşte pe viu frumuseţea unică a acestor meleaguri, oamenii prietenoşi, ospitalieri şi farmecul unei comune primitoare.

    © 2025 UAT Primaria Bordei Verde, Jud Braila. All Rights Reserved. Designed By Absolut Web Expert.
    AȚI ÎNTÂMPINAT O PROBLEMĂ TEHNICĂ? TRIMITEȚI-NE UN MESAJ LA ADMINISTRATOR SITE

    | Creare Site Scoala Gimnaziala | Realizare Site Scoala Gimnaziala | Realizare Site Gradinita | Realizare Site Primarie | Realizare Site primarie si institutii |