Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate de Primaria Bordei Verde
Data .../.../......
Nr. Document - dascarca document ..........
Acest document NU este Actualizat !
- Hotărârile Consiliului Local
- Lucrările şedinţelor Consiliului Local
- Condică de corespondenţă internă a Consiliului Local
- Registru de evidenţa hotărârilor Consiliului Local
- Registru de evidenţa Hotărârilor Consiliului Local, cu obiecţii ale secretarului în ceea ce priveşte legalitatea
- Dosarul de constituire a Consiliului Local
- Avize ale comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local
- Rapoarte anuale de activitate ale comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local
- Rapoarte anuale de activitate ale consilierilor locali
- Rapoarte anuale de activitate ale primarului
- Rapoarte anuale de activitate ale viceprimarului
- Registru privind comunicarea hotărârilor Consiliului Local către primarul comunei, Instituţia Prefectului şi alte instituţii
- Dispoziţii ale primarului
- Registru de evidenţă a dispoziţiilor emise de primar
- Regulament de Ordine Interioară
- Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Local
- Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a aparatului de specialitate al primarului
- Cartea de Onoare a Primăriei
- Statutul comunei
- Organizarea administrativ – teritorială a comunei
- Lucrări referitoare la organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice
- Procese-verbale de control (de la Instituţia Prefectului, Consiliul Judeţean, Inspectoratul Teritorial de Muncă, Agenţia pentru Protecţia Mediului
- Registru unic de control
- Corespondenţă cu persoane fizice şi juridice
- Corespondenţă cu ANI, ANFP, ANRP, ANRMAP şi alte instituţii
- Corespondenţă cu instanţele judecătoreşti şi Poliţia
- Circulare, instrucţiuni, ordine ale Prefectului, hotărâri ale Consiliului Judeţean Iaşi
- Dosarele personale ale angajaţilor
- Dosarele profesionale ale angajaţilor
- Registru de evidenţă a cărţilor de muncă
- Lucrări privind întocmirea dosarelor de pensionare a salariaţilor
- State de funcţii şi de personal, organigrama
- Registru de evidenţă a orelor suplimentare
- Evidenţa concediilor de odihnă ale salariaţilor, pontaje şi graficul centralizat
- Planul anual de ocupare a funcţiilor publice
- Registru de evidenţă a funcţionarilor publici
- Oferte programe de perfecţionare pentru angajaţi
- Registru de evidenţă a salariaţilor
- Registru special de înregistrare a contractelor de muncă
- Documentele comisiei de disciplină
- Documentele comisiei paritare
- Darea în administrare a bunurilor din domeniul public/privat; Închirieri de bunuri (terenuri, clădiri) în domeniul public/privat; închirieri /concesionări de spaţii pentru cabinete medicale
- Lucrări privind organizarea şi funcţionarea pieţei şi a oborului
- Cereri, avize privind autorizarea şi funcţionarea societăţilor comerciale, a asociaţiilor familiale, a persoanelor fizice
- Constituirea Comisiei locale de fond funciar (numirea şi modificarea, prin ordinul Prefectului)
- Documente privind organizarea pazei şi a Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică
- Documente referitoare la activitatea de salubrizare a comunei
- Recensământul agricol general
- Recensământul populaţiei şi evidenţa statistică a mişcării acesteia
- Acorduri de parteneriat cu ONG-uri şi instituţii publice
- Cererile privind accesul la informaţiile de interes public, în baza Legii nr. 544/2001, privind accesul liber la informaţiile de interes public şi răspunsurile trimise petenţilor
- Registru de evidenţă a cererilor depuse în baza Legii 544/2001, privind accesul liber la informaţiile de interes public
- Rapoarte de evaluare a implementării Legii nr. 544/2001, privind accesul liber la informaţiile de interes public şi a Legii nr. 52/2003, relativă la transparenţa decizională
- Registru declaraţiilor de avere
- Declaraţii de avere ale funcţionarilor publici şi ale aleşilor locali
- Registru declaraţiilor de interese
- Declaraţii de interese ale funcţionarilor publici şi ale aleşilor locali
- Declaraţii pe propria răspundere privind apartenenţa politică a aleşilor locali
- Organizarea de concursuri, ocuparea funcţiilor publice şi a personalului contractual, demisii
- Liste electorale permanente
- Organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale
- Organizarea şi desfăşurarea alegerilor parlamentare
- Organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru preşedintele României
- Organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European
- Inventarul domeniului public şi privat al comunei
- Registru de evidenţă al audienţelor
- Cereri pentru audienţe
- Registru de intrare – ieşire a corespondenţei generale
- Condică de predare – primire a documentelor
- Registru cu note telefonice
- Registru de petiţii
- Evidenţa petiţiilor şi a răspunsurilor comunicate petenţilor
- Condica de prezenţă a salariaţilor
- Note interne către angajaţi
- Adeverinţe, certificate, dovezi eliberate salariaţilor instituţiei
- Registru pentru evidenţa sigiliilor şi ştampilelor
- Documente referitoare la confecţionarea şi evidenţa ştampilelor şi ale sigiliilor aflate în folosinţă precum şi a celor scoase din uz
- Borderoul de corespondenţă PTTR
- Contracte servicii evaluare financiară
- Contracte furnizare
- Contracte de concesiune
- Achiziţii publice
- Contracte de închiriere
- Procese pe rol fond funciar
- Procese pe rol înregistrări tardive
- Procese pe rol revendicări imobiliare
- Procese pe rol anulări acte administrative
- Procese pe rol drepturi băneşti (salariale)
- Procese pe rol litigii comerciale
- Registrul de evidenţă a cauzelor
- Oferte achiziţii, prestări servicii
- Registru de evidenţă a consultaţiilor juridice
- Instrucţiuni, circulare, acte normative pe linie de stare civilă primite de la DJEP Iaşi
- Adrese şi comunicări de menţiuni naştere, căsătorie, deces
- Documente privind înscrierea unor menţiuni în actele de stare civilă pe baza documentelor din străinătate (adopţie, desfacerea căsătoriei, schimbarea numelui)
- Documente privind rectificarea actelor de stare civilă
- Acte care stau la baza înregistrării naşterii
- Acte care stau la baza înregistrării căsătoriei
- Acte care stau la baza înregistrării decesului
- Cereri pentru eliberarea de duplicate de pe actele de naştere
- Cereri în vederea eliberării de duplicate de pe actele de căsătorie
- Cereri în vederea eliberării de duplicate de pe actele de deces
- Cereri înaintare dosar transcriere naştere
- Cereri înaintare dosar transcriere căsătorie
- Cereri înaintare dosar transcriere deces
- Corespondenţă rectificări, completări, anulări (nume, prenume, comunicări naştere, situaţii privind primul şi ultimul act de naştere sau deces, căsătoria cu cetăţeni străini, certificate completate greşit, data naşterii, etc.)
- Documentaţia privind acordarea, retragerea sau pierderea cetăţeniei române
- Documentaţie privind acordarea dispensei de grad de rudenie
- Solicitări acte de stare civilă ale persoanelor din alte localităţi
- Cereri şi adrese privind eliberarea certificatelor de stare civilă
- Declaraţii pentru recunoaşterea copiilor minori
- Corespondenţă privind extrasele de stare civilă pentru uzul organelor de stat
- Corespondenţa cu instituţiile locale (Poliţie, Judecătorie, Notariat)
- Situaţii statistice înaintate Direcţiei Judeţene de Statistică Iaşi
- Lista codurilor numerice personale preluate de la Direcţia Judeţeană de Evidenţa Persoanelor
- Corespondenţă referitoare la procurarea de materiale pentru compartimentul Starea Civilă (registre, certificate născuţi, căsătoriţi, decedaţi)
- Registru stare civilă născuţi
- Registru stare civilă căsătoriţi
- Registru stare civilă decedaţi
- Registru de evidenţă certificate născuţi / căsătoriţi / decedaţi, inclusiv din alte localităţi
- Registru de intrare – ieşire pe linie de stare civilă
- Registru unic de control pe linie de stare civilă
- Actele necesare completării şi trimiterii comunicărilor de naştere
- Borderouri de evidenţă a populaţiei – cărţi de identitate, livrete militare şi certificate de stare civilă anulate
- Lucrări privind adopţiile
- Registru eliberări livrete de familie
- Dosar cu documentele care au stat la baza eliberării livretelor de familie
- Evidenţa dispariţiei în alb a certificatelor de stare civilă
- Registru de intrare-iesire privind divorţul pe cale administrativă
- Registru de evidenţă a certificatelor de divorţ pe cale administrativă
- Divorţuri pe cale administrativă
- Cereri in vederea eliberării de duplicate a certificatelor de divorţ
- Cereri şi adrese privind eliberarea dovezilor de stare civilă
- Registru cereri eliberare Anexa 24 – succesiune
- Cereri pentru eliberarea Anexei 24
- Registru opis al actelor de stare civilă
- Evidenţa registrelor de stare civilă
- Registru de evidenţă a titlurilor de proprietate
- Titluri de proprietate
- Lucrări privitoare la reconstituirea dreptului de proprietate
- Lucrări privitoare la activitatea Comisiei Locale de Fond Funciar
- Hotărâri ale Comisiei Judeţene de Fond Funciar
- Adeverinţe eliberate privind fondul funciar
- Lucrări privitoare la eliberarea certificatelor de producător
- Registru de evidenţă a certificatelor de producător eliberate
- Dări de seamă statistice (lunare, trimestriale) referitoare la poziţii ale gospodăriilor populaţiei cu domiciliul în localitate, ale persoanelor cu domiciliul în alte localităţi, precum şi ale persoanelor juridice
- Dări de seamă statistice anuale referitoare la poziţii ale gospodăriilor populaţiei cu domiciliul în localitate, ale persoanelor cu domiciliul în alte localităţi, precum şi ale persoanelor juridice
- Registru de evidenţă a dosarelor depuse pentru aplicarea Legii 18/1991
- Registru de solicitări privind reconstituirea dreptului de proprietate
- Solicitări privind reconstituirea dreptului de proprietate conform legii 247/2005
- Documentaţie vânzare-cumpărare bunuri mobile şi imobile de pe raza comunei
- Contracte de arendare
- Registru de evidenţă a contractelor de arendare
- Contracte de închiriere a locuinţelor
- Documentaţii pentru atribuirea locurilor de casă în conformitate cu legea 15/2003.
- Lucrări privitoare la recensământul agricol
- Cereri privitoare la eliberarea biletelor de proprietate pentru animale
- Inventarul şeptelului de animale din comună
- Corespondenţă cu Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, Comisia judeţeană de fond funciar şi cu alte instituţii abilitate
- Corespondenţa cu instituţiile statului (instanţe, organe de cercetare penală, executori judecătoreşti, avocaţi)
- Cereri şi reclamaţii specifice Camerei Agricole
- Acordarea subvenţiilor pentru agricultură
- Planuri de parcelare
- Planuri cadastrale
- Registre cadastrale
- Lucrări privind balanţa de fond funciar a comunei
- Dosarele asociaţiilor de proprietari de pe raza localităţii
- Dări de seamă agricole anuale (producţiile raportate, numărul de animale)
- Lucrări privind protecţia plantelor (tratamente fitosanitare, pesticide, fungicide)
- Lucrări privitoare la administrarea păşunilor
- Registru de evidenţă a viilor
- Procese-verbale ale Comisiei locale de fond funciar
- Anexe la Legea nr. 18/1991
- Anexe la Legea nr. 169/1997
- Anexe la Legea nr.1/2000
- Anexe la Legea nr. 247/2005
- Anchete sociale privind acordarea indemnizaţiei de handicap, conform L.448/2006
- Alocaţii de stat/indemnizaţii de creştere copil până la 2 ani
- Acordarea sprijinului la constituirea familiei, conf. L.396/2006
- Acordarea indemnizaţiei pentru trusou, conf. L.482/2006 şi a OUG nr. 3/2007
- Indemnizaţia pentru creşterea copilului, conf. OUG nr. 148/2005 şi a OUG nr. 111/2010
- Registru de indemnizaţii lunare pentru creşterea copilului (stimulent)
- Dosare individuale/alocaţii nou-născuţi, conf. L. 416/2001–
- Acordarea subvenţiei pentru lemne şi gaze naturale, conf. OUG nr. 5/2003
- Registru de evidenţă a beneficiarilor pentru subvenţii la lemne
- Ajutor social privind venitul minim garantat , conf. legii. nr. 416/2001, cu modificările şi completările ulterioare
- Rapoarte privitoare la copii daţi în plasament
- Rapoarte lunare privitoare la asistenţii maternali
- Acreditarea compartimentului de Asistenţă socială
- Procese-verbale de inspecţie
- Rapoarte statistice privind acordarea venitului minim garantat
- Registru special pentru acordarea venitului minim garantat
- Evidenţa asistenţilor maternali; dosarele plasamentelor; convenţii de plasament; rapoarte de evaluare anuală
- Listele beneficiarilor de alimente, conf. programului PEAD
- Convenţii de colaborare
- Anchete sociale pentru persoanele care acordă îngrijiri la domiciliu, pentru copiii care au săvârşit fapte penale, Copiii rămaşi fără supraveghere, pentru persoanele cu handicap/copii şi adulţi, privitoare la divorţuri, plasamente, copii instituţionalizaţi
- Corespondenţă cu instituţii ale statului (AJPS, DGAPC, Judecătorie, Centre de Plasament, Poliţie)
- Dispoziţii privitoare la tutelă şi curatelă
- Fundamentarea ajutorului social şi a asistenţilor personali
- Raportări la Consiliul Concurenţei
- Documentaţii pentru întocmirea dosarelor de pensionare a lucrătorilor din agricultură
- Borderouri pentru alocaţii complementare şi monoparentale
- Registru de alocaţii complementare
- Alocaţii complementare
- Registru de alocaţii monoparentale
- Alocaţii monoparentale
- Acordarea laptelui praf, conf. L. 321/2001
- Distribuirea produselor de panificaţie şi lactate, conf. OUG nr. 96/2002
- Distribuirea merelor în şcoli, conf. OUG nr. 24/2010
- Acordarea alocaţiei de susţinere familială, conf. L nr. 277/2010
- Ajutoare financiare de urgenţă
- Indemnizaţie de naştere
- Indemnizaţie de căsătorie
- Plan de muncă, convocări, pontaje, evidenţa orelor executate pentru venitul minim garantat
- Documente privind angajarea şomerilor (Legea 76/2002)
- Acte de casă
- Acte de bancă
- State de plată
- Dări de seamă contabile trimestriale
- Dări de seamă contabile anuale
- Dosar de inventariere
- Listă de inventariere anuală
- Registru jurnal
- Borderouri de debite
- Borderouri de scăderi
- Cotoare chitanţiere
- Declaraţii de impunere pentru mijloacele de transport
- Declaraţii de scoatere din evidenţă a mijloacelor de transport
- Matricole de intrare sau de scădere a mijloacelor de transport
- Declaraţii fiscale către CAS, CASS, Finanţe
- Fişe fiscale
- Bugetul de venituri şi cheltuieli
- State de funcţii – copii
- Corespondenţă financiar contabilă
- Acte de control (Raportul de audit public intern, procese verbale de control)
- Certificate fiscale
- Declaraţii de impunere: clădiri, terenuri, taxe firme
- Înştiinţări de plată
- Somaţii şi titluri executorii
- Avize de funcţionare
- Actele societăţilor comerciale ce funcţionează pe raza localităţii (Certificatul de înregistrare ORC, sediul, puncte de lucru, alte acte doveditoare)
- Declaraţii autovehicule neînmatriculabile (scutere. tractoare, combine şi căruţe)
- Declaraţii de scoatere din evidenţă a autovehiculelor neînmatriculabile
- Cartea Mare
- Registru inventar
- Bilanţ contabil anual şi anexe
- Bilanţ contabil trimestrial şi anexe
- Bilanţ contabil lunar
- Registru privind inventarierea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar
- Contracte de închiriere/concesiune a bunurilor proprietate publică/privată a comunei
- Consum materiale şi dare în folosinţa obiecte de inventar
- Registru rol unic
- Registru matricol
- Procese-verbale de recepţie, consum
- Documente privind ALOP(angajarea, ordonanţarea, lichidarea şi plata)
- Registru partizi venituri
- Extrase de cont
- Dosar foi de parcurs
- Dosar evidenţă amenzi
- Rapoarte şi dări de seamă anuale
- Lucrări privind auditul public intern
- Lucrări privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli
- Lucrări privind investiţiile şi reparaţiile capitale
- Corespondenţa privind achiziţiile publice
- Lucrări privind derularea procedurilor de achiziţii publice
- Programul anual al achiziţiilor publice
- Raportări efectuate către ANRMAP
- Autorizaţii de construire/demolare
- Certificate de urbanism
- Registrul de evidenţă a certificatelor de urbanism
- Registrul de evidenţă a autorizaţiilor de construire/demolare
- Procese verbale de recepţie finală a construcţiilor
- Sesizări şi reclamaţii pe linie de urbanism
- Planul Urbanistic General (PUG)
- Planul Urbanistic Zonal (PUZ)
- Proiectele de modernizare din fonduri europene, guvernamentale sau proprii
- Rapoarte statistice privind emiterea certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire
- Corespondenţă privind activitatea de urbanism şi amenajarea teritoriului
- Procese verbale de constatare a contravenţiilor cu privire la disciplina în construcţii
- Autorizaţii de branşament
- Lucrări privind atribuirea de denumiri străzilor, numerotarea caselor etc.
- Procese – verbale privind activitatea de îndrumare şi control
- Cartea tehnică a construcţiilor realizate de Primărie
- Registrul istoric al S.V.S.U.
- Rapoarte privind activitatea S.V.SU.
- Rapoarte privind activitatea Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă
- Pregătirea periodică a membrilor SVSU
- Lucrări privind organizarea, funcţionarea şi înzestrarea S.V.S.U.
- Lucrări privind intervenţiile şi exerciţiile de simulare ale S.V.S.U.
- Lucrări operative
- Planuri anuale privind necesarul de resurse umane, financiare şi materiale
- Plan de apărare împotriva incendiilor
- Plan de apărare împotriva inundaţiilor, îngheţurilor
- Plan de apărare împotriva cutremurelor
- Plan de apărare împotriva poluărilor accidentale
- Circulare şi instrucţiuni
- Corespondenţă pe linie de apărare civilă
- Protecţia muncii
- Fişe de protecţia muncii a personalului angajat
- Controale la gospodăriile populaţiei
- Controale la societăţile comerciale de pe raza localităţii
- Procese verbale de îndrumare şi control
- Contracte de voluntariat
- Convenţii
- Registrul de evidenţă al publicaţiilor
- Fişele cititorilor
- Inventarul bunurilor
- Inventarul documentelor
- Corespondenţă
- Nomenclatorul arhivistic
- Lucrările de selecţionare (decizia de numire a Comisiei de selecţionare, procesele verbale de selecţionare, inventarele documentelor selecţionate, inventarele documentelor permanente pentru perioada selecţionată, inventarele documentelor reţinute de la selecţionare, adresele de înaintare şi de răspuns din partea Arhivelor Naţionale).
- Corespondenţa cu Arhivele Naţionale şi documentaţia întocmită cu ocazia desfăşurării acţiunii de control (Procesele verbale de control, rapoartele de control, notele – raport, notele de constatare etc. şi procesele verbale de constatare a contravenţiilor).
- Corespondenţa şi contractele încheiate cu prestatorii de servicii arhivistice.
- Procesele verbale de predare primire a documentelor şi inventarele întocmite la compartimente.
- Registrul de evidenţă curentă a intrărilor – ieşirilor unităţilor arhivistice.
- Registrul de depozit
- Proceduri referitoare la activitatea arhivistică
Inventarele documentelor de la compartimente şi procesele verbale de predare a documentelor la depozitul de arhivă al instituţiei.