Audiente Primar Luni, Viceprimar Miercuri si Secretar Joi de la  09:00-12:00

    POCU/991/1/3/153948:“ CRESTE -Calificarea şi angajarea pentru tânăra generaţie”

                                                                                                                                                                    

    TITLUL PROIECTULUI

     

    POCU/991/1/3/153948:“ CRESTE -Calificarea şi angajarea pentru

    tânăra generaţie

     

    Beneficiar: EUZONE CONSULTANCY NETWORK SRL

    Partener: Agentia Judeteana de Ocupare a Fortei de Munca Galati

     

    In cadrul proiectului se vor desfasura gratuit 24 sesiuni de instruire

    realizate astfel:

     

    Nivel de studii al participantilor - 8 CLASE

    Curs Manichiurist-pedichiriurist 3 sesiuni x 14 participanți x 360ore/sesiune

    Curs Frizer 2 sesiuni x 14 participanți x 360 ore/sesiune

    Curs Sudor electiric 2 sesiuni x 14 paricipanți x 360 ore/sesiune

    Curs Lucrator în comerț 3 sesiuni x 14 participanți x 360 ore/sesiune

     

    Nivel de studii al participantilor - 12 CLASE

    Curs Operator introducere, validare și prelucrare date 2 sesiuni x 14 participanți x 720 ore/sesiune

     

    Curs Tehnologia informatiei si comunicarii (TIC) 12 sesiuni x 14 participanti x

    40 ore/sesiune;

    Curs Competente antreprenoriale 1 sesiune x 14 participanti x160 ore/sesiune;

     

    Participantii vor primi certificat de absolvire /certificat de calificare ANC;

    1 sesiune evaluare competente lucrator comercial pentru 14 participanti;

    Participantii vor primi certificate de evaluare competente ANC;

                                                                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                                                 

     

    ACTE NECESARE INSCRIERE IN GRUPUL TINTA:

     

    Carte de identitate/viza de flotant (copie si original);

    Certificat de nastere ( copie si original);

    Certificat de casatorie (daca e cazul)( copie si original);

    Ultima diploma de studii (copie si original)/adeverinta;

     

     

    MODALITATI DE INSCRIERE

     

     

    La sediul beneficiarului:Centrul de Consultanta si Studii Europene Galati, str. Energiei, nr. 24A, Galati

    La sediul partenerului: AJOFM Galati, Galati, str.Domneasca, Nr.191

    Telefon: 0236 412262

    Email:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

     

    Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la:          

    Telefon 0733470706

    În cadrul prezentului proiect grupul ţintă eligibil cuprinde următoarea categorie de personae cu domiciliul/reşedinţa în regiunea de dezvoltare Sud-Est unde se implementează activităţile proiectului:

    • Persoane cu vârsta între 16-29 de ani care nu urmează nici o formă de educație sau formare și care nu sunt ocupate pe piața muncii, care sunt înregistrate și profilate de către SPO
    • Persoane cu vârsta între 16-29 de ani care nu urmează nici o formă de educație sau formare și care nu sunt ocupate pe piața muncii, ce nu sunt înregistrate și profilate de către SPO

    Persoanele aparţinând grupului ţintă din cadrul prezentului proiect vor avea domiciliul/reşedinţa atat in zone urbane cat si în zone rurale din regiunea Sud-Est a Romaniei, respectiv judetele: Braila, Buzau, Galati, Vrancea, Constanta, Tulcea.

    Pentru a intra in grupul tinta al proiectului, fiecare persoana trebuie sa îndeplinească următoarele criterii de eligibilitate :

    • Să fie tânăr NEETs somer vârsta cuprinsă înire 16-29 ani;
    • Să fie înregistrat și profilat de SPO
    • Să aibă domiciliul sau reședința în regiunea de dezvoltare Sud-Est;

    REZULTATE PROIECT        

    A1.1 Desfășurarea campaniilor de informare și conștientizare - 6 campanii de informare și conștientizare în vederea identificarii persoanelor cu vârsta între 16 și 29 de ani care nu sunt ocupați și nu urmează nici o formă de educație sau formare, 378 persoane informate, 6 parteneriate încheiate la nivel județean/regional cu instituții ale serviciilor sociale, autoritati locale;

    A1.2 Selectia si inregistrarea grupului tinta: 378 persoane selectate;

    A1.3 Activități de suport privind participarea la cursurile de formare: 24 de sesiuni de formare organizate din care 12 ediții cursuri de calificare nivel 2 și 3 și 12 sesiuni de TIC;

    A 1.4 Organizarea conferintelor de diseminare a rezultatelor : 6 conferinte de informare si diseminare a rezultatelor proiectului, 1 manual de buna practica si metodologie a proiectului ;

    A2.1 Desfasurarea activitatilor de formare profesionala si de dezvoltare a competentelor: 24 sesiuni de formare profesională realizate din care 12 sesiuni TIC. Total 168 participanti la cursuri, 168 diplome ANC eliberate, 168 diplome de paricipare TIC;

    A3. Desfasurarea activitatilor de certificare a competentelor:1 sesiune evaluare competente lucrator comercial pentru 14 participanti -14 certificate de competente profesionale;

    A4.1 Elaborarea, redactarea și difuzarea documentelor operaționale ale proiectului 1 Bază de date cu locuri de muncă vacante, 378 fișe de interviu/planuri de mediere, 378 persoane mediate;

    A4.2 Organizarea târgurilor locurilor de muncă: 4 târguri ale locurilor de muncă realizate. 167 de personae care obțin un loc de muncă;

    A5.1 Susținere antreprenorială prin sesiuni individuale de consultanță în antreprenoriat, 1 curs Competențe antreprenoriale, 14 Planuri de afacere personalizate, 14. Procese/fluxuri de lucru dezvoltate, 14 Planuri de marketing și vânzări dezvoltate, 9 firme înfințate finantate cu 25 000 euro fiecare.

    A 5.1 Acordarea de subvenții: 9 Regulamente de ordine interioadă. Rezultate 9 Firme finanțate operaționale, minim 9 persoane angajate, 9 locuri de muncă menținute pe o perioadă de 18 luni, 1Comunitate virtuală dezvoltată pe un cadru de instrumente de comunicare on-line;

    A 6.1 Servicii de asistență pentru persoanele aflate în îngrijirea tânărului NEETs: 1 serviciu de acompaniament activat pentru 50 de persoane și acordarea de ajutoare pentru aceștia;

    A 7.1 Elaborarea, redactarea și difuzarea documentelor operaționale ale proiectului 1 flow-chart pe procese și responsabilități, 1 plan de management al proiectului, 1 manual de procedure management, 1 plan de prevenire și atenuare a riscurilor;

    A 7.2 Selecția resurselor umane necesare pentru alcătuirea echipei de implementare li stabilirea atribuțiilor și responsabilitaților acestora sesiuni evaluare și selecție resursă umană, fișe de post realizate, 1 organigramă proiect

    A 7.3 Coordonare administrativa/ financiara :18 calendare lunare al activitatilor, 18 sedinte de lucru a echipei de proiect, 6 rapoarte tehnico – financiare;

    A 7.4 Planificarea achizitiilor de bunuri si servicii, activarea procedurilor de licitatie, achizitia produselor si serviciilor :1 procedura demarare si derulare achizitii, 1 plan de monitorizare achizitii;

    A 7.5 Realizarea sistemului de monitorizare si evaluare prin stabilirea modului de monitorizare a atingerii indicatorilor, evaluarea implementarii activitatilor si atingerea obiectivelor 1 procedura/ strategie de monitorizare activitati, 1 plan de monitorizare, coordonare si control implementat, 18 sedinte de monitorizare activitati proiect, 18 rapoarte de progres lunare;

    A 8. Publicitatea proiectului si cheltuielile indirecte.

    Statistica Web

    Astazi107
    Ieri1056
    Saptamana3670
    Luna8647
    Total784004

    24-12-22
    © 2024 UAT Primaria Bordei Verde, Jud Braila. All Rights Reserved. Designed By Absolut Web Expert.
    AȚI ÎNTÂMPINAT O PROBLEMĂ TEHNICĂ? TRIMITEȚI-NE UN MESAJ LA ADMINISTRATOR SITE

    | Creare Site Scoala Gimnaziala | Realizare Site Scoala Gimnaziala | Realizare Site Gradinita | Realizare Site Primarie | Realizare Site primarie si institutii |